Afslutning

| tirsdag den 3. juli 2007
Så gik der tolv uger med 23 Ting. Der har været fart på, og jeg har ikke selv nået at skrive det hele på min blog. For mig var der ikke meget nyt under solen - og dog! Mange af tingene har jeg fået kigget nærmere på og lært nye dele af, det i sig selv har været spændende. Som ekspert har det til tider været en udfordring at forklare, hvordan en ting fungerer. For mig er det ofte selvklart, men det er det ikke for den der spørger. Jeg har fået den slags spørgsmål i årevis og stadig kan det være svært at forklare sig både kort og præcist. Hvad er relevant for at spørgeren kan komme videre? Er en 1-2-3 guide den bedste løsning eller skal jeg presse lidt på for at spørgeren selv finder løsningen - og dermed får en større succesoplevelse? osv osv.

23 Ting har bredt sig. Århus og Hvidovre er i gang. Bente skal holde oplæg på Internet Librarian International i London til oktober og skal også til Lund i løbet af efteråret. Pt arbejder vi på et par temadage for de biblioteker, der gerne vil i gang - også til efteråret.

ps
Jeg sætter denne blog på pause, og gemmer den til andre 23 Ting-projekter.

0 kommentarer: