Podcast og video på min nye mp3-afspiller

| fredag den 11. maj 2007
Jeg har længe lyttet til podcasts, og især hører jeg udsendelser fra DR P1. Deres udsendelser kræver ofte, at man har tid til at lytte, og det kan jo være svært i løbet af dagen. Men med podcast kan jeg lytte, når jeg cykler til og fra arbejde - og andre steder hen selvfølgelig :-) Mine foretrukne podcasts kan du se ude i venstre side.

En anden ting sjov ting Zen'en kan, er at vise video. Jeg fandt fx en Rasmus Klump tegnefilm på Amagerbankens hjemmeside, som let blev overført. Udover at tilfredsstille min indre nørd, synes min ældste søn også, at det er vildt smart :-)



Og nej, jeg har ikke spurgt Amagerbanken om lov; det burde jeg nok have gjort. (Men jeg har den i forvejen på DVD, så jeg føler mig undskyldt.) Grundlæggende er det da smart, og jeg er glædeligt overrasket over kvaliteten. Jeg har set et par udgaver af GearTV og det er helt fint.
Og husk så lige, det ikke er smart se video, mens man cykler eller kører bil :-)

Har du fundet nogle podcasts eller videocasts, så læg en kommentar!

0 kommentarer: